RSS

Քննական

08 Հնս

imagesՀետաքրքիր է՝ եթե դիմորդը որոշել է դառնալ դերասան, բժիշկ, ճարտարապետ, քիմիկոս, գենաբան կամ տուրիզմի կազմակերպիչ, շատ կարդացած մարդ է, կարողանում է մտքերը գրավոր և բանավոր շարադրել, բայց չգիտի, որ սղումը հնչյունափոխության տեսակ է, կամ չգիտի, որ դերբայական դարձվածը երկրորդականի փոխակերպելիս չի կարելի ենթակայի տեղը փոխել, կամ անհրաժեշտ է պահպանել երկրորդական դարձած դերբայական դարձվածի բնույթը, կամ չի նկատում ստորոգելի դերբայական դարձվածը, «սփռոց» բառի մեջ չի զգում «փ(ը)ռ» արմատը, հետևաբար՝ չի ընկալում հնչյունափոխությունը, եթե անգամ չգիտի դերանունների տեսակները կամ հենց խոսքի մասերի անվանումները, ի՞նչ է, մայրենին չգիտի՞, չի՞ կարող նշված մասնագիտություններին տիրապետել։ Չի՞ կարող իր ընտրած ոլորտում գյուտարար լինել։ Եթե չգիտի խոսքի մասերի անունները, չի՞ կարողանալու ատենախոսություն գրել։ Դա խանգարելո՞ւ է, որ բացատրի իր հայտնագործության իմաստը, նշանակությունը, խանգարելո՞ւ է, որ համագործակցության եզրեր գտնի ուրիշների հետ, հասկանա նրանց, առաջարկ անի կամ համաձայնի։

Փոխանակ մայրենի լեզվի ուսուցումը միտված լինի հաղորդակցական հմտություններին, ուղղված է այ էսպիսի ապուշ քննություն հանձնելուն։

 

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: